Sunday, July 2, 2017

Tips Legakan Demam

Salam semua,
U all nak tips legakan demam???
Mudah saja...

Tips 1 : 
Bila demam kene kerap mandi... 
Sebab badan kita panas dan sedang mengeluarkan haba...
Jadi...air adalah elemen yang terbaik yang bantu kita sejukkan badan...

Tips 2 :
Jangan kita selubung/bungkus/selimut diri kita dengan selimut tebal atau sweater.. ni lagi la buat badan kita bertambah panas..

Sebab tu kalau budak kecik bila demam disuruh hanya pakai pampers sahaja...

Tips 3 :
Kerap minum air kosong...
Air kosong bantu badan kita buang haba panas...
Lagi kerap kita minum..lagi kerap kita kencing...x apa...
Lagi kerap kita kencing lagi cepat panasa badan akan turun...

Tips 4 :
Minum air isotonik 
Biasa ramai orang akan beli air hundred plus yang dijual di pasaran.
Apa yang x bagusnya ..air hundred plus ni ada banyak gula dan bergas..
Sangat tidak sesuai untuk kita sebenarnya..

Saya kalau demam saya akan amal air PERFORMANCE DRINKS..

Saya bancuh pekat2 dan minum...

Alhamdulillah..so far..demam saya cepat kebah dengan cara ni..


So sebab tu kat rumah saya mmg wajib ada air ni untuk kegunaan sekeluarga!!


Jom..kalau ada sapa sapa nak cuba saya boleh tolong..

Wasap je 0194817803
Dr normi

#shakleeproducttrainer




No comments:

Post a Comment