Wednesday, August 30, 2017

Kenapa Ramai Orang Dah Give Up Untuk Kurus!

Saya ni dah mula membesar sejak umur 13 tahun... Ingat lagi masa saya kecik dulu..comel ja saya... Kecik ja..macam anak saya humairaa..

Tapi sejak saya umur 13 tahun, lemak makin menimbun nimbun dalam badan saya... Badan makin lama makin besar sampai la saya meningkat dewasa.

Kehidupan remaja saya x macam remaja lain..depa kurus..depa slim...depa lawa..
Depa ramai yang suka... X macam saya..
Bukan nak harap orang suka.. saya siap dipermainkan dan diejek... Maklumla GEMUKK!!

sebab tu saya sangat faham perasaan o rang yang berbadan besar... Rasa rendah diri x payah habak laa...

Saya bukan x pernah mencuba untuk kurus... Pernah dan banyak kali...
Tapi satu pun x menjadi..

Pernah saya kawal makan...x makan nasik... Makan roti dan biskut whole meal saja... X kurus jugak... Badan ja rasa lemah x bermaya..

Pernah arwah ummi saya belikan saya suppliment kurus... Saya berjaya turun berat dekat 10kg dalam masa sebulan saja... Tapi...lepas tu saya disahkan menghidap ovarian cyst yang sangat besar hingga saya terpaksa dibedah..

Sedihkan..sejak dari tu saya sangat serik untuk kurus.

Nak jadi gemuk x susah kan.. tapi nak kurus macam macam dugaan datang..

Atas sebab itu x ramai yang konsisten dalam usaha untuk kurus...

Termasuk la saya duluuu

Tapi sekarang alhamdulillah..saya dah hilang lebih 20kg...walaupun amik masa yg lama...tapi saya konsisten..

Sebab saya amal suppliment yang x menyeksakan tubuh badan saya

Saya amal supplimen yang memudahkan saya..

Dan yang sebenarnya saya amal suppliment tu bukan untuk kurus..tapi untuk kesihatan saya... Tapii..SAYA TERKURUS JUGAK..

BEST KA BEST??

Kalau ada sapa sapa yang dah give up nak kurus tu..jom follow cara saya.. insyaAllah..anda akan nampak hasilnya..m

Meh wasap saya
KAK NOMIE PENANG
0194817803


No comments:

Post a Comment