Friday, July 3, 2015

Bersahur dengan cereal LEBIH KENYANG DAN BERTENAGA!!!

assalamualaikum.. saya suka entry ni... di mana saya nak kongsi

bagaimana cara saya bersahur .. ringkas..dan mengenyangkan serta memberi tenaga yang berpanjangan....


nak tau saya dan suami sahur dengan apa??? KAMI SAHUR DENGAN CINCH DAN CEREAL...



AHAA..nampak sedap kan??? memang sedap pun... cinch shake ni memang dicipta untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan dan inilah masa yang terbaik....

cinch shake mengandungi :
1. serat yang banyak..sebab tu kita akan rasa kenyang sampai ke petang
2. pelbagai jenis vitamin bagi mengekalkan kesihatan dan kesegaran tubuh badan
3. mengandungi protein yang bernama LEUCINE yang berfungsi mengekalkan berat otot.

dan yang paling penting... indeks glisemiknya rendah..di mana ia membebaskan tenaga dalam kadar yang perlahan... sebab tu la kita kekal kuat dan bertenaga sehingga la waktu berbuka....dan SANGAT SESUAI UNTUK PESAKIT KENCING MANIS..... BEST KAN???

dannnn... saya suka campur dengan cereal /granula supaya perut saya lebih kejap.. maklumla perut saya ni saiz tong drum..hehhe...

inila dia granulo... krupp krapp rasa kacangnya..memang sempoi

ini muesli..saya beli kat TESCO..murah je... RM 19 setin






pengalaman saya.... dulu masa bersahur dengan nasik saya akan cepat penat..cepat letih dan cepat dahaga tapi sekarang tidak lagi... sebab apa tau.. sebab kalau kita bersahur dengan cereal seperti oat..muesli..granulo... kita akan lebih kuat dan bertenaga...kalau tak caya tgk hasil kajian ni

cereal sangat bagus kita amalkan kerana ia mengandungi beta glucan yang membantu dalam penyerapan kolestrol dari dalam darah... so secara tak langsung peluang untuk kurus lebih cepat adalah tinggi dan kita DAPAT MELINDUNGI JANTUNG KITA!!

ok..sekian entry saya... kalau suka nak cuba.. contact la saya no... 0194817803... anytime saya boleh bantu anda... harga shake pun tak terlalu mahal.. berbaloiii

No comments:

Post a Comment