Monday, July 13, 2015

14hb setiap bulan adalah hari bonus shaklee!!!

assalamualaikum... entry saya hari ni happy2 je... sebab hari ni hari bonus shaklee.... setiap 14hb SETIAP BULAN.... saya tak pernah missed terima bonus SHAKLEE.. dari hari saya mula serius berbines sehingga la sekarang...

dari sekecil - kecil bonus hingga lah sekarang... alhamdulillah...

saya bermula dengan bonus hanya rm25 pada bulan pertama... amaun ni walaupun sedikit tapi cukup membuatkan saya gembira kerana saya dapat jugak bonus dengan shaklee... saya rasa bersyukur.... dan kerana kesyukuran ini saya terus berusaha dari bulan ke bulan... dan akhirnya saya berjaya mendapat bonus yang konsisten setiap bulan....

an.. yang paling penting bukan berapa bonus yang saya dapat.... tapi berapa bonus yang semua anak didik niaga saya dapat....

syukur... hari ini menyaksikan :
SEORANG SURIRUMAH MULA MEMEGANG PENDAPATAN 5 ANGKA

dia bukan sapa2...dia hanyalah surirumah..seorang ibu kepada 3 orang anak yang masih kecil... tiada diploma..tiada ijazah..tiada master.... bukan datang dari keluarga berada... tetapi kesusahan mengajar dia bagimana untuk berusaha keluar dari kesempitan hidup

hebat dan sangat hebattt....

Bagi saya..hari bonus bukan hanya untuk meraikan kejayaan saya sorang2... tapi kejayaan seluruh empayar saya THE AWESOME MASTER... yang dah pun bertapak hampir 2 tahun lebih...

jom..anda yang berminat nak tambah pendapatan... saya mampu bawa anda ke puncak kejayaan..insyaAllah...

dengan syarat anda wajib RAJIN..GIGIH DAN KONSISTEN... sebab itu adalah rahsia kejayaan saya...

No comments:

Post a Comment