Thursday, July 2, 2015

Dari hari ke hari berat semakin kurang!!

alhamdulillah .. entry saya hari ni adalah luahan rasa syukur saya ... kerana sebelum saya bertemu dengan SHAKLEE ...saya tak pernah berjaya turunkan berat badan saya.... sampai la saya berjaya memujuk hati saya supaya menerima hakikat yang saya takkan kurus sampai la ke tua....hhehhehe


ini saya dulu...pernah mencapai berat 105kg semasa mengandungkan anak bongsu saya...dan setelah berpantang berat saya hanya berjaya susut 11 kg sahaja.... saya masih obese dan masih kelihatan sangat besar.

saya dah mencuba pelbagai produk kurus... mana yang makan dan ada jugak yang sapu.... tapi semuanya tak menjadi pun... tak tau la apa sebab.... pada mula saya amalkan SHAKLEE..SAYA LANGSUNG TIDAK BERNIAT UNTUK KURUS.... saya cuma nak amalkan shaklee sebab saya nak sihat...itu sahaja...

tapi saya tak sangka lama2 ramai yang tegur saya kurus.... gembiranya hati saya.... sebab selama ni kalau jumpa sapa2 mesti akan cakap... "sihatnya awak!!!" ..dan saya akan jawab.. "biasalah.. bahagia ! :) "... tapi sejak saya amal shaklee.... jumpa tengah jalan... ramai yang tegur " makin kecik dah sekarang.. hampir tak kenal" dan ada yang x cam pun..heheh..sebab saya dah kecik.... syukur!!


DARI 94KG MENURUN KE 82KG!!!! WALAUPUN LAMBAT TAPI TURUN JUGAK......WALAUPUN SAYA TIDAK MENGAMALKAN STRICT DIET.... dan... berat saya sekarang ADALAH : .......

ALHAMDULILLAH!!! DAN saya sedang berusaha untuk turunkan lagi berat saya ke 70kg+.... chaiyok!!!

anda yang ingin kurus.... saya sudi bantu anda dengan suppliment SHAKLEE... saya sudi ajar anda dan kongsi tips saya dengan anda... jangan alu2 PM saya ye... atau whatsapp 0194817803....

No comments:

Post a Comment