Tuesday, July 7, 2015

cabaran kurus dengan SHAKLEE!!

salam..entry saya kali ni simple2 aje....
saya just nak cerita bagaimana saya mula berjaya turunkan berat badan dari 94kg - 81kg dalam tempoh yang bukan singkat.... tetapi lama... iaitu dekat2 dua tahun....

kenapa berat badan saya turun lambat???
sebab saya ni tak amalkan strict diet... saya maka apa yang saya suka nak makan..... api alhamdulillah..dengan SHAKLEE berat saya semakin menyusut....

x caya?? tanya la siapa yang mengenali diri saya terutama teman hidup saya....


 pada mulanya saya mengamalkan suppliment shaklee iaitu

# lecithin
# alfalfa

hanyalah semata mata untuk sihat sahaja.... tapi lama kelamaan ramai yang menegur badan makin susut... dan sempena promo omegaguard  pada hujung tahun 2013... saya tambah omegaguard sebagai suppliment tambahan saya.... bermula dengan masalah kegatalan yang semakin berkurang.. berat saya menyusut sehingga 84 kg dan ia maintain selama beberapa bulan kerana saya ni mmg kuat makan....

syukur berat saya tak naik..waaupun asyik makan malam ja.. x diet2.... bila masuk bulan puasa... saya menjinakkan diri dengan minuman cinch shake dan juga cinch tea....

Minuman yang sangat sedap dan berkhasiat ni mampu buat berat saya semakin turun.. nak2 bulan puasa tahun ni saya nekad untuk bersahur dengan cinch shake sahaja... tiada nasik..tiada makanan lain....

syukur... dari 84kg... kini dah makin susut... timbangan terakhir minggu lepas adalah 81kg..... dan saya harap... saya berjaya turunkan berat badan ke 75 kg musim raya ni....

anda yang ingin turunkan berat badan... saya boleh bantu anda.. sudi sudikanlah pm saya ya 0194817803


No comments:

Post a Comment