Wednesday, July 1, 2015

PROGRAM YES : MENJANA PENDAPATAN TANPA HAD

assalamualaikum....
permulaan JULAI saya mulakan dengan memperkenalkan program YES kepada anda.

Program ini adalah salah satu inisiatif dari SHAKLEE dalam membantu usahawan2 muda dalam menjana pendapatan sampingan.

Program ini menawarkan pelbagai insentif dan bonus yang lebih besar serta HADIAH ISTIMEWA daripada SHAKLEE!!!


Program ini bermula dari bulan MEI 2015 hingga bulan OKTOBER 2015 dan ia berlangsung selama 13 bulan dari tarikh pendaftaran keahlian.

Bagi saya siapa yang mulakan bisnes SHAKLEE pada waktu ini sangat2 lah bertuah dan beruntung...

KENAPA??

SEBAB SHAKLEE TAWARKAN 5 INSENTIF UNTUK ANDA!!!

apakah intensif tersebut????





  1. semasa anda mendaftar sebagai ahli dengan belian produk dengan UV ( point )...anda secara AUTOMATIK layak mendapat HADIAH PERCUMA SEBOTOL VITALEA .
  2.  anda LAYAK mendapat 100% Enrollment Matching Bonus sekiranya ANDA MENAJA 6 ORANG ATAU LEBIH ahli baru di bawah anda dengan UV 100 dan ke atas. ANDA AKAN MENDAPAT 100% CASH BONUS TAMBAHAN!!!  banyakkkkkkk tau!
  3. sekiranya anda berjaya naik ke pangkat supervisor dan seterusnya... anda akan dibayar RANK UP BONUS INSENTIF yang LUMAYAN!!
  4. anda layak membeli mana mana YES WELLNESS PACKS dengan potongan harga sebanyak 5% dan anda akan diberi UV yang LEBIH BESAR!!
  5. dan anda akan diberi YES MATCHING BONUS INSENTIF sekiranya anda berjaya meraih bonus bermula dari RM 500. Ni tambahan bonus tau... dari 10% - 50%.... 
banyak kan insentif.....semuanya DUIT!! DUIT!! DUIT!!!

ANDA UNTUNG BESAR DENGAN YES PROGRAM!!!

TESTIMONI PROGRAM NI DAH ADA??

 yes achiever ni hanyalah seorang suri rumah yang masih mempunyai anak kecil dan beliau juga merupakan seorang pelajar. Hebatkan..surirumah pun ammpu melakukan. Ternyata bisnes SHAKLEE SANGAT SANTAI DAN MUDAH... nak2.. ada program YES ni.. lagi mudah nak SCORE!!



ok... jika anda berminat.. anda boleh hubungi saya dan suami... di whatsapp/msge 0194817803 ( dr nomie ) dan suami 0194807803 (ustaz bakhtiar )...
Kami bersedia untuk meberi penerangan lanjut kepada anda,

No comments:

Post a Comment