Monday, November 14, 2016

BAHAYA MAKAN SHAKLEE!!

Bahaya makan shaklee wehh.. Nanti buah pinggang rosak...

Bahaya makan shaklee.. Shaklee ni beracun..

Bahaya makan shaklee.. Shaklee ni sebabkan kanser..

Ha... Macam macam tohmahan yang dilemparkan... Saya yang mendengar sejak empat tahun yang lepas pun dah lali... X heran dahh..


Macam2 fitnah yang dilemparkan ke atas shaklee.. Tapi shaklee tetap utuh dan jualannya makin meningkat dari tahun ke tahun..

Sebab apa?? Sebab setiap produk yang dikeluarkan formulasinya sudah lama dan sangat berkualitii



Anda boleh lihat gambar di atas...

Multivitamin shaklee adalah multivitamin dengan formulasi tertua di dunia... Dah 101 dahh... Tiada siapa yang boleh menafikan kehebatan multivitamin yang bernama VITLEA ini..

Pencuci dan rendaman serbaguna yang dikenali sebagai BASIC H.. Telah dicipta pada tahun 1960... Dan produk ini telah menambat hati millionnaires burberry yang bernama ROGER BARNETT.. rojer mempunyai anak yang menghidap ekzema yang teruk dan alhamdulillah anaknya pulih setelah roger sekeluarga menggunakan basic ha..



Omegaguard yang digembar gembur sangat menghakis usus sampaikan ada pihak yang cuba buat eksperimen murahan bagi membuktikan yang omega mempunyai sifat menghakis... Kalau nak produk ini telah wujud pada tahun 1970an lagi...
Jika benar seperti di dakwa.. Dah ramai dah yang alami usus bocor sejak amal omegaguard...

Kalau u all nak tau.. Omegaguard la supplimen yang paling saya appreciate.. Sebab dengan ikhtiar omegaguard.. MASALAH URTICARIA EKZEMA SAYA TELAH LENYAP!!!!




Vitamin c shaklee.. Yang paling istimewa sebab ia bersifat SUSTAINED RELEASED.. Perlepasan zatnya secara perlahan lahan buat badan kita sentiasa dilindungi.. Vitamin c ni dah berada
35 tahun di pasaran...

Begitu jugak dengan banyak lagi produk shaklee yang lain seperti alfalfa formulasinya dicipta oleh dr forest c shaklee sendiri pada tahun 1950an..

JADI SEKARANG ANDA FAHAM KENAPA SAYA SANGAT YAKIN DENGAN SHAKLEE??

Sebab produk dah cukup lama
Dah establish..

Saya seorang doktor..

Kalau saya nak pilih suppliment saya tentu cari yang terbaik..

Sebab tu saya lambat terbuka hati memilih shaklee

Sebab saya baca dulu.. Saya kaji dulu.. Bukan main percaya bulat bulat...

Untuk meyakinkan saya bukan mudah..

Shaklee ni makcik saya dah amal lama..

20 tahun lebih dah..

Alhamdulillah... Makcik saya elok ja.. Kulit cantik.. X padan dengan umur 60 tahun...

Terbaikk sangat!!

Jom.. Sapa sapa yg nak sihat.. Mari cuba shaklee.. Anda xkan menyesal..

Dengan saya.. Saya bagi dua jaminan..

JAMINAN KKNSULTASI TERBAIK
JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN JIKA TIDAK BERKESAN!!..



DR NOMIE
~dr gigi tokey shaklee

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment