Saturday, November 26, 2016

GELARAN DUYUNG BUNTAL MASIH SEGAR DALAM INGATAN

NORMI SI DUYUNG BUNTAL
-----------------------------------------

itulah gelaran yang kawan kawan saya gelar saya dulu..

Laluan ke asrama perempuan kene lalu asrama lelaki..

Bila saya lalu pasti ada yang jerit

"duyung buntal!! Duyung buntal"

Sedih hati saya x terkata... Sampai sekarang memori

ini masih segar dalam ingatan saya...

Sungguh.. Pada ketika itu saya traumaaa.. Trauma yg teramat sangat...

Dengan ejekkan yang sangat menjelekkan..

Sebab itu saya amat faham..

Perasaan orang yang berbadan besar.. Yang bam bam macam saya duluu..

Belum campur bila berjumpa dengan makcik makcik yang sangat mesra alam...

" Allah.. Besarnya mung ni"

Sihaknyee diaaa...

Arghhh.. Sungguh saya x suka..

X suka sangatt..

Bukan saya x berusaha utk kurus.. Macam macam ubat diet saya telan..

SAmpaikan arwah ummi saya belikan saya suppliment kurus yang berharga beratus ratus ringgit

Semata mata sebab mahukan anak daranya kurus..

Tapi apa jadi..?

Ye.. Berat saya turun sehingga 79kg DALAM TEMPOH HANYA DUA BULAN SAHAJA...

Memang cepat.. Saya impressed!! TApi....

Dua bulan lepas tu saya disahkan ada cyst di ovari saya... Perut macam orang mengandung 6 bulan..

Sehinggala ia terpaksa dibedahh!!

Sejak dari itu.. Saya redha menjadi individu yang gemuk.. X kisah laa.. Asal aku sihat.. (kononnya.. )

Saya terus gemuk sehinggala saya kawen (mujur ada orang nak. HEheh)... Dan beranak 4.. Saya masih mengekalkan berat unggul 97kg...

Sehinggala saya diperkenalkan dengan shaklee...
Saya amal sejak tahun 2013... Dan.. Alhamdulillah. saya capai berat 78kg dan berat ni maintain x naik naik sampai sekarang...


SYukur.. Badan pun sihat.... Otak pun masih cargas.. HEheh..

So.. Sapa yang senasib dengan saya..

MAi cuba supplimen kurus shaklee..

Promo x masuk akal bulan ni

Buy 3 free. 1...

Jomm.. Whatsapp saya na.. DOnt shy shy

-dr nomie-
094817803

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment