Saturday, November 12, 2016

BERSAMA ANAK - ANAK BUAT SAYA BAHAGIA

Alhamdulillah... Sejak saya join kelas USB anjuran master farihah... Saya banyak terinspirasi dengan sharing2 yang sentiasa membakar semangat saya...

Banyak kisah inspirasi dari hari ke hari..

Dari seorang cikgu jadi surirumah

Dari seorang doktor jadi surirumah

Dan dari surirumah zero kepada surirumah bergaji 4- 5 angka..

Hebat kan...

Surirumah hanya seorang wanita yang penuh kelembutan tapi MAMPU MENGGONCANG DUNIA...

apa yang saya nampak.. PERIHAL ANAK - ANAK adalah sebab utama kenapa mereka memilih untuk menjadi surirumah yang berjaya..


Begitu jugak saya.. Saya sangat rindukan masa bersama anak anak.. Perkongsian mereka buat saya teringin nak jadi surirumah sepenuh masa..

Tapi keadaan sekarang masih buat saya tidak mampu untuk resign... Kerana klinik saya adalah bisnes saya sendiri...

Apa yg saya boleh buat adalah terus berusaha supaya saya dapat capai yang terrbaik dalam kedua dua bisnes klinik dan shaklee..

Kawan kawan doakan saya..

Apepun bisnes shaklee sangat best!!

Sangat mudah

Dan sangat simple..

Macam macam dah shaklee dah bagi dekat saya...


Happy sangat!! Hari2 saya berdoa semoga saya dapat jadikan bisnes ini sebagai legasi buat anak anak saya.. Ameen!!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment