Friday, November 11, 2016

'NYANYUK' SELEPAS BERSALIN

Pernah x korang jadi pelupa selepas bersalin..

Lupa janji

Lupa temujanji

Lupa barang letak mana....

Pernah x??

INI YANG TERJADI PADA SAYA SELEPAS SAYA BERSALIN..

ada orang kata.. Ala.. Normal la.. Ni kesan epidural.. Ha betul ka??

Ni saya nak cerita.. Masalah pelupa saya ni sangat kronik tau..

Paling teruk saya rasa bila suatu hari saya sedang bercakap telefon.. Tiba2.. Saya rasa saya henpon saya tak ada.. Saya pun cari la henpon saya.

Siap tanya staff saya lagi.. " nampak x henpon saya"... Depa gelak punya kuatt.. Saya kata "kenapa?? ""..

Tu yang kat telinga tu apa??

YA ALLAH TERUKNYA SAYA!!!

TAPI TU DULU...



sejak saya amal lecithin.. Ingatan saya semakin ok... Sebab lecithin ni mengandungi kolin yang membentuk neurotransmitter.. So daya ingatan akan lebih kuat...

Tambah pulak dengan omegaguard.. Yang mengandungi DHA dan EPA yang sangat bagus untuk otak kita..

Lagilaa mantop kann.. KINI SAYA LEBIH KUAT INGATAN DAN AND LEBIH FOKUS!!

Cuma satu ja yang KURANG!! Kurang KG!!

Ini satu bonus dan kesan sampingan LECITHIN DAN OMEGAGUARD..

TERBAIK KAN..

ibu ibu yang dah rasa mula 'nyanyuk' tu boleh cuba suppliment ni.. Anda xkan menyesal..

Kalau x berkesan.. SAYA PULANGKAN DUIT ANDA..

jom.. Boleh whatsapp saya..
0194817803 dr nomie

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment