Wednesday, November 9, 2016

NIKMAT SIHAT KEMBALI LAGI

Siapa x happy kalau nikmat sihat kembali lagii..

Dari dulu x sihat..

Dok sakit tumit... Badan berat agaknya.. Sian tumit i..

Suami pulak ada GERD.. Dia selalu je terjaga dari tidur yang lena.. Dek kerana air masam keluar dari perut... Lepas tu muntah.. Baru legaa..

Dalam keterpaksaan sebenarnya.. Kami mencuba shaklee.. IAITU *ALFALFA DAN LECITHIN*.. .

Mana x terpaksa.. ALFALFA KENE TELAN 5 BIJI.. saya pulak culas makan ubat... Tekak saya cukup susah nak telan ubat.. Satu satu saya telan sampai habis.. Last2 sendawa keluaq ayaq.. Huhu.. Stress

Sebab nak sihat.. Kugagahi jua.. Dalam hati pikir.. Kalau aku x telan.. Aku lambat sihat.. So saya konsisten

Dua bulan konsisten tanpa gagal.. Hasilnya menggembirakan kami..

Sakit tumit hilang
GERD suami saya pun lesap entah kemana

Dan yang paling best.. RAMAI YANG TEGUR KAMI KURUS..

alhamdulillah..

Inilah nikmat sihat yang Allah kembalikan kepada kami berdua


Anda yang INGIN SIHAT DAN KURUSKAN BADAN.. boleh cuba ni.. Saya rekemen sangat2 ni..

Anda boleh whatsapp terus saya 0194817803

DRNORMI
- doktorgigipakarshaklee

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment