Wednesday, April 5, 2017

HIDUP PENDERITA EKZEMA KINI MAMPU TERSENYUM BAHAGIA

Bukan senang nak hidup sebagai penderita ekzema..

Salah makan sikit gatal
Pergi tempat yang salah pun gatal
Tersentuh kucing atau bunga atau karpet pun gatal..

Pendek kata serba x kena..
Sampai rasa dunia ni dah x selamat...

Hari2 mesti gatal...
Naik urtikaria sana sini

Bengkak muka
Bengkak bibir
Hari hari terpaksa makan ubat gatal

Larat ka nak menggaru 24 jam..??


Ini lah hidup penderita ekzema... SEPERTI SAYA DAHULU..

saya menderita ekzema semasa kecik lagi.. dari umur berapa tahun saya tak ingat..

Tapi saya masih ingat lagi abah saya tengah tengah malam keluar rumah pergi cari daum mambu kat tepi jalan ( dulu banyak tanam)...

Ekzema saya ni sampai doktor kata tak tau apa sebab.. tapi saya memang sensitif...saya menderita ekzema sampai la umur saya 35 tahun... Ha .lama kan..

Bila dah semakin berumur makin kerap pulak jadi...sampai tahap sesak nafas.. sampai terpaksa berkejar ke hospital untuk injection...

Seksanya hidup..belum campur tergaru garu sampai melecet...kulit pedih dan berparut..huhu...

Bila saya kenal shaklee..saya mula cuba omegaguard untuk kurus... Sebab depa kata omega boleh bantu turunkan berat badan..

Dan saya perasan ..ekzema saya jarang menyerang... Dan selsema saya di awal pagi pun dah kurang... Bila saya baca satu testimoni omegaguard yang tunjuk omega bantu seorang pesakit lelah bebas dari masalah asthma... Saya terus terfikir...

Agaknya sebab ini la ekzema aku kurang..alhamdulillah.. sekarang dah dekat 3 tahun lebih saya amalkan omega..syukur... Ekzema saya dah x ada..

Dan saya banyak berkongsi tentang omegaguard dengan semua orang...dan ramai customee saya yg amal omegaguard dah bebas dari masalah alahan dan asthma...

Syukurr alhamdulillah..

Buat anda yang membaca entry ini dan ada masalah yg sama seperti saya.. saya sangat sangat rekemen omegaguard ni..

Anda kompom 200% berpuashati...

Jom.. saya boleh bantu anda..pm saya je ye
wA 0194817803 dr nomie

No comments:

Post a Comment