Monday, April 3, 2017

OPERASI MEMBERSIHKAN SAWANG

Assalamualaikumm...
Hai lama sungguh saya x update blog...

Bukan x teringat...tapi agak terleka dengan perkara lain...

Kali ni saya cuba didik hati untuk konsisten berblog...

Sifu saya master farihah sangat mementingkan kelebihan berblog...tapi saya ni ketegaq.... Mentor dah suruh kita buat dekk ja...

Bila saya pergi MMM...doc azizan kata betapa pentingnya blog sebagai intergrated marketing....hahaha...baru la timbul rasa hati nak berblog ni.... Haha...adehh...kena sebijik dengan mentor saya semalam...

Anyway... Saya nak kenalkan diri saya dulu..

Hai..saya dr nomie..saya merupakan DOKTOT GIGI DAN SHAKLEE CERTIFIED PRODUCT TRAINER..

KEPAKARAN SAYA adalah membantu lelaki dan perempuan yang sudah bosan di kutuk di perli dan di pandang rendah kerana fizikal anda yang gemuk dan berbadan besar dan membantu sesiapa sahaaja yang berhadapan dengan 3 penyakit tiga serangkai yang hadir akibat dari kegemukan anda...

Saya menawarkan khidmat nasihat dan konsultasi kepada anda dimana saya bolej berkongsi pengalaman bagaimana saya be

rjaya menurunkan berat badan dari 97kg ke 79 kg dan mendapatkan kesihatan tubuh badan yang optimum..

Jom..jika anda orang yang layak untuk saya bantu..jom pm tepi saya di WA 0194817803..

No comments:

Post a Comment