Wednesday, April 12, 2017

KERANA PHYTOCOL..KOLESTROL TURUN DARI 7.2 KE 5.2

Petang tadi lepas balik dari bertugas teringat nak pekena teh tarik jiman. Terus belok ke gerai jiman. Oder teh panas n dia biji karipap. Masa duduk saya di datangi rakan permainan badminton saya. Selalu saya main dgn sentiasa kalah hihi... sebab fitness dia tahap cemerlang n saya tahap org gemuk. Tapi seronok sbb peluh saya membasahi baju.
. Saya kenal beliau sebagai pemain bola sepak negeri ( masa mudanya ).
Sampai sekarang aktif bersukan. Beliau cerita beberapa tahun lepas dia cuba ambik ujian darah. Dapat tesult terkejut !! Tahap kolestrolnya berada pd tahap bahaya. 7.2, beliau berasa sangat risau. Dalam fikirannya " mana mungkin org yang aktif bersukan kolestrol tinggi".
Dr menasihatkan beliau menjaga pemakanan dan exercise. "Nak exercise apa lagi, aku hari2 aktif ."
Namun beliau usaha cari penyelesaian. Dan beliau terbaca satu produk nama PHOTOCOL ST dari shaklee.
Beliau cuba amalkan suppliment ini setiap kali makan berat. Pagi dan tghari di samping teruks. Minat bersukan dan mulai menjaga dietnya. Selepas 3 bulan beliau d arahkan untuk ujian darah. Alangkah terperanjatnya beliau melihat paras kolestrol dalam darahnya . 5.2. Doktor sendiri terperanjat. Dalam masa yg singkat beliau menurunkan tahap kolestrol dari tahap tertinggi dan bahaya kepada tahp terbiaik. Dn sejk itu beliu menjdi pencinta produk shaklee. Beliau dan isterinya sentiasa konsisten menggunakan SHAKLEE. Dan beliau sampai sekarang konsisten amalkan phytocol st. Beliau yakin dan ci ta produk shaklee.
Last sebelum berpisah dia katakan pd saya.
Ustaz!! Ambik lah photocol st. Amalkan. Insya allah saya dah rasa kebaikannya. Dan saya nak share phytocol bukan ubat tapi suppliment yang bantu kita menjaga kesihatan.
Dia siap offer kalau nak saya bercakap
Mengenai kelebihan PHYTOCOL ST atau produk yg saya amalkan , pun saya boleh. Ini perkongsian yang menyihatkan... ambik laaa . Amalkanlah ..

Kita nantikan sharing live video dari tuan punya testimoni ni nanti ya... :)

Credit to :
My husband
En shukri bin md zin

No comments:

Post a Comment