Friday, April 7, 2017

RAHSIA TURUN 18 KG!! JOM BACA..

Dulu berat saya 97 kg... Pernah jugak capai 105 kg semasa saya pregnan..

Alhamdulillah..sekarang berat dah berjaya turun sehingga 79kg... Pernah turun sampai 77 kg masa bulan puasa....

Bagi saya nak kurus x mudah... Tapi x jugak susah..

Apa yang saya amal ialah LECITHIN 4-6 bijik setiap kali sebelum makan dan OMEGAGUARD 3 biji selepas makan...

Saya ni jenis susah nak kawal makan...sebab tu saya sentiasa bawak lecithin dan omega dalam beg saya setiap masa....

Selain dari tu, saya jarang makan lauk kuah gulai... Jarang makna daging dan makanan yang terlalu berminyakk..

Nak kurus kena banyak amal minum air kosong... Baru la kita akan sentiasa rasa kenyang dan tak rasa nak makan banyak...

Heheh..tu saja rahsia saya ... Xde rahsia lain..

Janji konsisten ambil omegaguard dan lecithin ..mesti boleh kurus punya !!

Anda yang ingin kurus..jom ikut cara saya..
Konsultasi dari saya PERCUMA je untuk anda yang WA saya

0194817803

No comments:

Post a Comment