Wednesday, April 19, 2017

Kulit kusam bertukar jadi lembut gebu dengan SEGERA!!

X caya??
Ini cerita betul..bukan auta na...

Saya ni bukanla gemar sangat membelek muka..nak nak lagi nak apply skin care kat muka..

Tapi sejak anak buah saya dok asyik promote skincare..hati saya terbuka nak menerai....

Saya beli pencuci muka dulu...lepas tu saya beli make up remover..lepas tu softener..lepas tu krim malam...

Satu persatu saya cuba..

HASILNYA.. memang bombastic...

Pencuci muka nya tahan lebih lapan bulan.. buih punya meriah..

Picit aja sebesar kacang hijau kecik... Pastu basahkan...nahhh...meriah kau buih kat muka...

Lepas cuci.. u all akan suka nak pegang kulit u all..rasa lembap...lembut.... Memang bestt laaa..



Pakai make up remover lagi senang... Oles ja make up remover kat muka...pun sikitt aje... Pastu sental2 la guna jari...pastu amik kapas muka... Bersihkan muka...

Maka u all akan tgk betapa hitamnya kapas muka tu... TANDA MUKA KITA PENUH DAKI...huhu....

Lepas guna dua ni memang muka rasa superb...kompiden ja keluar rumah walau tanpa make up..marveles tauu....

U all nak cuba tak.. satu tiub memang jimat yang amat...

Bayangkan u all keluar duit SEKALI DALAM TEMPOH 8 BULAN... ok ke ok??

Orait..sapa mau...mai WA saya 0194817803
Dr nomie..

Whatsapp terus na!!

No comments:

Post a Comment