Thursday, April 9, 2015

HILANG KG ATAU HILANG INCHI... MANA LEBIH PENTING???

assalamualaikum...

antara turun inchi dengan turun kg??? yang manakah lebih penting bagi anda???

tahukah anda bahawa semasa dalam proses anda menguruskan badan.. anda akan kehilangan berat lemak dan berat otot... maka :

hilang berat badan = hilang berat lemak + hilang berat otot

kesudahannya... anda akan kurus tetapi ada kulit di bahagian tertentu akan menggeleber.. cantik kah???

FORMULASI PRODUK INCHLOSS DARI SHAKLEE MENAWARKAN SESUATU YANG LEBIH BAIK.....

kenapa saya kata baik.... kerana.... setiap lemak yang hilang semasa proses berdiet akan digantikan oleh otot... kerana

CINCH MENGANDUNGI LEUCINE YANG MEMBANTU MENGEKALKAN BERAT OTOT!!!!

kenapa pentingnya otot??? kerana otot mengembalikan keanjalan kulit wakaupun anda sudah kehilangan lemak berkati kati....

dan apabila jisim otot bertambah... MAKA METABOLISME BADAN AKAN BERTAMBAH....

so.. badan akan panas dan proses pembakaran lemak akan sentiasa ON!!!!So.... YO-YO EFFECT tidak mudah berlaku sekiranya anda berdiet dengan CINCH INCHLOSS PROGRAMME... memang terbaik

ok... ADA ORANG SANGAT PENTINGKAN PENURUNAN KG BERBANDING PENURUNAN INCHI.... mari kita lihat gambar di bawah :
ok... gambar di atas menunjukkan 5lb leak dan 5 lb otot.... nampak tak perbezaan saiz yang berlaku...

bayangkan bila berat lemak anda sebanyak 5 kg di ganti oleh berat otot 5kg.... bukankah anda akan mengalami perubahan saiz yang saaangat ketara????

oleh itu... jika anda mengamalkan diet dengan CINCH.. jangan panik jika sebulan dan dua bulan pertama ANDA TIDAK MENGALAMI PERNURUNAN KG..... tapi percayalah ANDA PASTI AKAN ALAMI PENURUNAN INCHI....

kalau dulu baju u all ketat.... kini dah longgar
undergarments pun dah kene beli yang baru
pakai kain pun tetiba macam nak terlondeh...... WALAUPUN BERAT ANDA STATIK!!!!

ITU YANG SAYA DAN RAMAI LAGI ALAMI...  CICH EFFECT YANG SANGAT BESTTT!!!

so... sekarang ni mana lebih penting ye... turun KG atau turun inchi??? saya pilih untuk turun inchi...

ok.. meh nak jamu gambo testimoni :




gambar saya yang paling bawah..saya rasa saya yang paling lambat kurus..tapi saya puas hati sebab BERAT SAYA TURUN 12KG DALAM TEMPOH SETAHUN LEBIH!!!!...

eh.. cerita punya cerita pasal cinch..lupa nak tunjuk gambo..... ok.... saya tunjuk gambo cinch yang lazat ni ye...

aha... lazatkan.... ada 3 perisa... coklat.. latte dan vanilla....
but i like chocolate most!!!!

1 comment:

  1. terbaik cinch shake nie.... cafe latte pilihan saya..! :)

    ReplyDelete