Thursday, April 9, 2015

SAYA PENGEDAR SHAKLEE YANG MAHIR ILMU NUTRISI!!

kalau anda tercari cari seorang pengedar shaklee yang tahu serba serbi tentang produk2 shaklee dan cara2 pengambilannya...

SAYA LA ORANGNYAA!!!!

sebab saya dah pun pergi ke bengkel nutrisi dan sudah pun mendapat sijil pengiktirafan daripada SHAKLEE...




so..tanya la saya apa saja..insyaAllah saya boleh jawab.... kat dalam bengkel saya belajar semua ilmu tentang produk , penyakit dan cadangan supplimen dan cara cara mengambil suppliment dengan betul...
segala kemusykilan yang diajukan kepada nutritionist semuanya dijawab oleh nutritionist shaklee, kate namanya.. bukan kate winslet tau... sat nak buh gambo.... lawa kate ni...hehhe

aha.. cantik kan.. of cos la cantik..dia amalkan semua produk kecantikan dari shaklee... hasilnya kulit halus dan putih gebu... :)

okay.... IM YOUR TRUSTED SID
SAYA PAKAR SERBA SERBI
SAYA PAKAR SET KURUS DAN VIVIX!!!!

IM A VIVIX EXPERT!!!!

No comments:

Post a Comment