Tuesday, April 14, 2015

SAYA KURUS DENGAN SHAKLEE!!


HARI NI SAYA NAK BERCERITA TENTANG SET KURUS TERLAJAK LARIS!!!

kenapa dia terlajak lariss??
sebab murah ka??
sebab retis pun amalkan ke???
atau sebab keberkesanannya??


JAWAPAN DIA ADALAH :
kerana KEBERKESANANNYA...... secara perlahan produk2 ini membantu dalam membanteras lemak lalu menyihat dan menguruskan badan.... BEST KAN... kita Kurus dan SIHAT!!!

OK.. MEH SAYA NAK CERITA....masa saya mula join shaklee ..saya dan suami hanya mengamalkan dua produk sahaja iaitu ALFALFA DAN LECITHIN.....lepas dua bulan kami amal.. ramai yang puji suami saya... ( depa tak puji saya pun..tak pe..sabor je ).... depa puji suami saya nampak susut...sungguh..memang suami saya susut... 1 pax nya menyusut... cuma belum mampu bertukar jadi 6 pax je lagi :)....

dan perubahan yang paling ketara ke atas diri suami saya ialah penyakit refluks yang dialaminya sehjak bertahun tahun tiba2 HILANG!!! kami sendiri tertanya tanya... ehh.. abang dah tak bangun muntah dah tgh malam...... lega rasanya.. kalau dulu asyik berkira kira nak jumpa pakar dah sebab HAMPIR SETIAP HARI BANGUN MALAM DAN MUNTAH......

DAN Perubahan yang berlaku ke atas saya adalah SAKIT TUMIT DAN KEKEJANGAN KAKI YANG SELALU SAYA ALAMI SETIAP BANGUN PAGI KINI TIADA !!! syukur alhamdulillah...


inilah gambar suami saya SEBELUM dan SELEPAS kami mengamalkan SHAKLEE!!




SETERUSNYA..BILA DAH RASA KEBAIKAN DAN JATUH CINTA.... saya mula meroka produk2 yang lain....  saya mencuba HERBLAX, OMEGAGUARD, CINCH SHAKE  DAN JUGA CINCH TEA!!

tenyata produk -produk ni tidak mengecewakan saya... berat saya semakin susut dari 92kg hingga la ke 84KG dalam tempoh SETAHUN LEBIH.... agak lambat kan??? orang tua2 kata.... 
BIAR LAMBAT ASAL SELAMAT
BIAR LAMBAT ASAL SAMPAI.....

Ini yang saya pegang.... walaupun penurunan tak banyak... tapi banyak baju dan seluar yang dah longgar sangat... dulu nak pakai pun sendat...sekarang dah longgar habis.... sebab selain turun kg..ukurlilit badan saya turun dengan banyakkk... rasa macam x percaya pun ada..... 

perubahan demi perubahan berlaku...dan saya mengalami kesan samping akibat makan SHAKLEE yang DAHSYAT!!!

ahaa... apakah dia??
1. sakit tumit dan kejang kaki hilang
2. naik tangga tak mengah
3.tekstur kulit yang semakin cantik
4. nampak lebih muda
5. ALLERGIK SAYA HILANG!!!!

ALLAHUAKBAR!! happy nya saya.. dan saya sangat seronok nak berkongsi dengan semua KEBAIKAN SHAKLEE yang saya sedang alami.....

jom..kalau ada sapa2 nak cuba boleh WA saya 0194817803

DR. NORMI DAN USTAZ BAKHTIAR

2 comments:

  1. tahniah utk akak dan suami sebab berjaya kurangkan berat badan dengan set kurus shaklee!teruja saya baca entri akak nie...
    TIPS ATASI LINGKARAN GELAP BAWAH MATA

    ReplyDelete